سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :35035
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/15
12:37 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

آثار عدم کنترل غریزة جنسی 3

نتیجة‌ تسلط‌ شهوات‌ بر همة‌ امور ملتهای‌ غربی‌ و حضور بی‌ قید و شرط‌زن‌ برهنه‌ و عریان‌ در همه‌ جا، پیدا شدن‌ آثار مخربی‌ است‌ که‌ نصیب‌ این‌ملتها شده‌ است‌.آثاری‌ همچون‌:

1- فساد نظام‌ خانوادگی‌،

2- افزایش‌ آمار طلاق‌ (یکی‌ از دانشمندان‌ فرانسه‌ که‌ چندبار هم‌ به‌ وزارت‌رسیده‌ بود، زنش‌ را پنج‌ ساعت‌ بعد از ازدواج‌، طلاق‌ داد!)،

 )درکشورما هم‌ کسانیکه‌ به‌ این‌ اعمال‌ پلید روی‌ می‌آورند دچار آثار زیانبار آن‌ شده‌اند و از هم‌ پاشیده‌ شدن‌ خانواده‌های‌ آنها را می‌توان‌ در آمارهای ‌دادگستری‌و در بالابودن‌ سطح‌ طلاق‌ درکشورمان‌ که‌ یکی‌ از علل‌ آن‌همین‌ آلودگیهاست‌ بخوانیم‌. (

3-تعداد کم‌ ازدواج‌ (در فرانسه‌ از هر هزار نفر، هفت‌ یا هشت‌ نفر ازدواج‌می‌کنند)

4-کثرت‌ فرزندان‌ نامشروع‌ (در انگلستان‌ از هر سه‌ کودک‌ یکنفر نامشروع‌است‌)،

5-کشتن‌ فرزندان‌ نامشروع‌ با فراغت‌ بال‌ (در فرانسه‌، دادگاه‌ زنی‌ را که‌طفلش‌ را خفه‌ کرده‌ بود و چون‌ طفل‌ هنوز نفس‌ می‌کشید سر او را به دیوارکوبیده‌ بود و کشته‌ بود، مجرم‌ ندانست‌! همچنین‌ رقاصه‌ای‌ که‌ می‌خواست‌زبان‌ کودکش‌ را از حلقش‌ درآورد! لذا سر طفلش‌ را زخمی‌ کرده‌ و شاهرگش‌را قطع‌ نموده‌ و او را کشته‌ بود، مجرم‌ شناخته‌ نشد!)

6-افزایش‌ بیماران‌ روانی‌ (در امریکا از هر سه‌ نفر یک‌ نفر مشکل‌ روانی‌دارد)،

7-کثرت‌ تجاوزات‌ و جنایات‌ و از بین‌ رفتن‌ اخلاق‌ سالم‌ در جامعه‌ وبی‌اعتمادی‌ به‌ هم‌ و مردن‌ فضیلتهای‌ اخلاقی‌ در بین‌ اقشار مختلف‌ مردم‌،

8-از بین‌ رفتن‌ عاطفه‌ و محبت‌،

9-شورش‌ و طغیان‌ مردم‌،

10-احساس‌ پوچی‌ دربین‌ اکثر جوانان‌

و...همه‌ از معضلات‌ جوامع‌ غربی‌ می‌باشند.

مؤلف‌ کتب‌ تاریخ‌ فحشاء، آقای‌ «جورج‌ رائیلی‌ اسکات‌» انگلیسی‌می‌نویسد:

          مرتکب‌ شدن‌ به‌ فسق‌ و فجور و ولگردی‌ در خیابانها و عدم‌ عفت‌ برای‌دوشیزة‌ امروزی‌ از جمله‌ وسایل‌ زندگی‌ تجملی‌ بشمار می‌رود. استعمال‌مواد مخدر، و شرابهای‌ ترش‌ مزه‌، رنگ‌ کردن‌ ناخن‌ و لبها به‌ رنگ‌ سرخ‌،مهارت‌ داشتن‌ در مورد مسائل‌ جنسی‌ و تدابیر ضدّ بارداری‌ و سخن‌ ازفحشاء نیز از جمله‌ ضروریات‌ امروزی‌ شدن‌ و پیشرفت‌ زندگی‌ تجملی‌محسوب‌ می‌شود. تا الان‌ هم‌ تعداد زنانی‌ که‌ پیش‌ از ازدواج‌، روابط‌ جنسی‌دارند رو به‌ ازدیاد و افزایش‌ است‌ و آن‌ را هیچ‌ عیب‌ و گناهی‌ نمی‌دانند و وجود دختران‌ باکره‌ در هنگام‌ عقد ازدواج‌ در کلیسا بسیار نادر و کمیاب‌است‌.

          بزرگترین‌ عامل‌ این‌ بی‌ بند وباری‌ در مسائل‌ جنسی‌،اشتغال‌ زنان‌ به‌کارهای‌ تجاری‌ و اداری‌ و کارهای‌ مختلف‌ دیگر است‌ که‌ بهترین‌ وسیله‌ وفرصت‌ برای‌ اختلاط‌ مردان‌ و زنان‌ است‌. وباعث‌ شده‌ که‌ قوة‌ دفاعی‌ زن‌ درمقابل‌ تجاوز مرد، کم‌ و نابود شده‌ و روابط‌ شهوانی‌ بین‌ زن‌ و مرد از هر قیداخلاقی‌ آزاد گردد. در این‌ حال‌ لذت‌ زندگی‌ در نزد دوشیزگان‌ این‌ است‌ که‌مرد جام‌ لذت‌ و تمتع‌ را به‌ وی‌ تقدیم‌ کند و لذا بدنبال‌ این‌ لذتها به‌ رقاص‌خانه‌ها، کلوپهای‌ شبانه‌، هتلها و قهوه‌خانه‌ها سر می‌زند تا بتواند مرد بیگانه‌ای‌ را که‌ صاحب‌ ماشین‌ و ثروت‌ است‌، شکار کند! به‌ این‌ ترتیب‌ اوخود را با رضا و رغبت‌ فراوان‌ در محیط‌ و اوضاعی‌ می‌اندازد که‌ تمایلات‌جنسی‌ را مشتعل‌تر می‌کند و نه‌ تنها از عواقب‌ آن‌ ترسی‌ ندارد بلکه‌ آن‌ را باشادی‌ و آغوش‌ باز استقبال‌ می‌کند».

          جویس‌ برایس‌،نویسنده‌ وروزنامه‌ نگار: «با کاهش‌ تعداد خانواده‌ هایی‌ که‌ از پدر ومادر برخوردارند جامعه‌ایالات‌ متحده‌ روندی‌ رو به‌ زوال‌ را آغاز نموده‌ است‌.»

          واشنگتن‌ تایمز:  «در آمریکا فرزندان‌ طلاق‌ و تک‌ والدینی‌ و بی‌ سرپرست‌ در محیط‌ خانه‌خود هیچ‌ گونه‌ آموزش‌ اخلاقی‌ نمی‌بینند. ‌ همه‌ چیز به‌ هم‌ ریخته‌ است‌،بچه‌ها خشونت ‌و اثرات‌ منفی‌ را مدل‌ خود قرار می‌دهند.»

          «دکتر آنتوانت‌ ساندرز درباره‌ وضع‌ کودکان‌  امریکا می‌نویسد: در  امریکادر سال‌ 1990 بیش‌ از یک‌ چهارم‌ کودکان‌ زیر هیجده‌ سال‌ یافقط‌ با یکی‌ از والدین‌ خود ویا بدون‌ هیچ‌ یک‌ بسر می‌بردند.»

          «براساس‌ آمار معتبر: درامریکا سالانه‌ بیش‌ از یک‌ میلیون‌ نوجوان‌ ازخانواده‌های‌ خود فرار می‌کنند که‌ نیمی‌ از آن‌ها دختران‌ نوجوانی‌ هستند که‌به‌ علت‌ سن‌ پایین‌ نمی‌توانند شغلی‌ داشته‌ باشند لذا به‌ دزدی‌ و مبادله‌ مواد مخدر و فحشا روی‌ می‌آورند.»

توجه توجه:

براستی وضع ایران عزیز ما چگونه است؟ نکند ما هم ....

اگر این آتش سوزان به مرزهای عفت و غیرت ایرانی مسلمان رسید همه ضرر می کنیم همه...!!

پس باید.... همه می دانیم که چه باید کرد!

همه می دانیم که عفت و غیرت ناموسی چیست  ! و همه...؟!!!