سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :0
کل بازدید :35080
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/29
11:37 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

آثار عدم کنترل غریزة جنسی 2

«در آمریکا و  کشورهای غربی، کودکان‌ زودتر از معمول‌، بالغ‌ می‌شوند و از سنین‌ خردسالی‌، احساس‌ و هیجان‌ جنسی‌ در ایشان‌ زنده‌ می‌شود. هیچ‌ جای‌ تعجب‌ نیست‌ که‌ در بین‌ طبقات‌ مختلف‌ حتی‌ طبقات‌ پولدار و باسواد، دخترانی‌ پیدا می‌شوند که‌ درسالهای‌ هفت‌ و هشت‌ سالگی‌ با کودکان‌ هم‌ سن‌ و سال‌ خود رابطة‌ جنسی‌ برقرار کرده‌ و احتمالاً به‌ فحشاءمبتلا می‌گردند.

          به‌ عنوان‌ مثال‌ دختر هفت‌ ساله‌ای‌ از یک‌ خانواده‌ آبرومند! با برادر و گروهی‌ از دوستان‌ برادرش‌، مرتکب‌ فحشاء شده‌ بودند. پنج‌ نفر دیگر شامل‌دو دختر و سه‌ پسر، گروه‌ فحشاء را تشکیل‌ داده‌ و کودکان‌ دیگر را به‌ این‌ کار وادار می‌کردند در حالی‌ که‌ بزرگترین‌ آنها ده‌ ساله‌ بود. دختر دیگری‌ که‌ نُه ‌سال‌ داشت‌، خود را بسیار خوشبخت‌ می‌دانست‌ زیرا در این‌ سن‌ و سال‌،معشوقة‌ چندین‌ نفر شده‌ بود!

یکی‌ از مجلات‌ آمریکائی‌ نوشته‌ است‌:

سه‌ عامل‌ شیطانی‌ وجود دارد که‌ دنیای‌ امروز ما را فرا گرفته‌ و در افروختن‌آتش‌ برای‌ ساکنین‌ زمین‌ مؤثرند.

عامل‌ اول:‌ ادبیات‌ بی‌ آبرو و دور از عفت‌ است‌ که‌ بعد از جنگ‌ جهانی‌ با تمام‌وقاحت‌ و بی‌عفتی‌ و بی‌آبرویی‌ بشکل‌ عجیب‌ و غریبی‌ ترویج‌ شد و دنیارافرا گرفت‌!

عامل‌ دوم:‌ فیلمهای‌ سینمائی‌ است‌ که‌ نه‌ تنها غریزة‌ شهوانی‌ حیوانی‌ راتحریک‌ می‌کند بلکه‌ در این‌ خصوص‌ ،دروس‌ علمی‌ و عملی‌ را برایشان‌تلقین‌ می‌نماید.

عامل‌ سوم‌: پایین‌ آمدن‌ سطح‌ اخلاق‌ زنان‌ است‌ که‌ در لباس‌، برهنگی‌، اعتیاد و اختلاط‌ بدون‌ قید و شرطشان‌ با مردان‌ بصورت‌ آشکاری‌ بچشم‌ می‌خورد.

 در این‌ جامعه‌ دیگر زن‌ِ با عفت‌ دارای‌ احترام‌ نیست‌! اصلاً عفت‌ و تهذیب‌ وحجاب‌ و از روابط‌ نامشروع‌ دوری‌ نمودن‌ و قانع‌ بودن‌ به‌ همسر خود، نشانة‌بی‌ تمدنی‌!وبی‌ فرهنگی‌ وعدم‌ پیشرفت‌ به‌ حساب‌ می‌آید!

          در غرب‌، ادبیاتی‌ دارای‌ مرتبه‌ و منزلت‌ است‌ که‌ بتواند با جاذبه‌ های‌جنسی‌ بکارگرفته‌ شده‌ در فیلمهای‌ سینمائی‌، تئاترها و موسیقی‌ها وداستانهای‌ فاسد، زن‌ را عریان‌تر و برهنه‌تر معرفی‌ بکند و بدین‌ وسیله‌مشتریهای‌ بیشتری‌ جذب‌ کرده‌ و مثلاً نوشته‌ شود که‌ فلان‌ فیلم‌ اینقدرفروش‌ داشت‌ و یا فلان‌ کتاب‌ با این‌ تیراژ فروش‌ رفت‌.

          نتیجة‌ تسلط‌ شهوات‌ بر همة‌ امور ملتهای‌ غربی‌ و حضور بی‌ قید و شرط‌زن‌ برهنه‌ و عریان‌ در همه‌ جا، پیدا شدن‌ آثار مخربی‌ است‌ که‌ نصیب‌ این‌ملتها شده‌ است‌.آثاری‌ همچون‌:

..... ادامه دارد...


85/8/18::: 10:40 ع
نظر()