سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :0
کل بازدید :35076
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/29
10:25 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

 آثار عدم کنترل غریزة جنسی 1

            فراوانی‌ اختلاط‌ و آمیزش‌ بدون‌ قید و شرط‌ بین‌ زن‌ و مرد، سبب‌ شد تا آرایش‌، نمایش‌ زینتها و بی‌بند و باری‌ در زنان‌ زیاد شود. زیرا جاذبة‌ جنسی‌بین‌ زن‌ و مرد دارای‌ قدرت‌ و کشش‌ غیر قابل‌ انکاری‌ است‌. و اختلاط‌ بین‌این‌ دو و دستیابی‌ آسان‌ به‌ جنس‌ مخالف‌ بدون‌ پذیرش‌ مسئولیتها ومشکلات‌، این‌ قدرت‌ را شدت‌ بخشیده‌ است‌.

          طبق‌ تفکر اخلاقی‌ حاکم‌ بر اجتماع‌ غرب‌، تجمل‌ و آرایش‌ زن‌ نه‌ تنهاعیب‌ و گناه‌ نیست‌ بلکه‌ خوب‌ و پسندیده‌ بشمار می‌آید! لذا آرایش‌ در این‌کشورها در حدّ معینی‌ نماند و تمام‌ حدود و مرزها را زیر پا گذاشت‌ و به‌آخرین‌ حدّ لجام‌ گسیختگی‌ و بی‌بند و باری‌ رسید، تا اینکه‌ حالت‌ و وضع‌موجودِ تمدن‌ غرب‌ بوجود آمد! هم‌ اکنون‌ در غریزه‌ تجمل‌ و آرایش‌ آنچنان‌افراط‌ شده‌ است‌ که‌ دیگر زنان‌ به‌ لباسهای‌ چسبان‌ و جذاب‌ و وسایل‌ زینت‌و آرایش‌، زیور آلات‌، عطر و پودر و استعمال‌ رنگهای‌ مختلف‌ قناعت‌ نکرده ‌و پا را فراتر از آن‌ گذاشته‌ و می‌خواهند که‌ جسمشان‌ را کاملاً برهنه‌ و بدون‌هیچ‌ پوشش‌ و لباس‌ به‌ دیگران‌ نشان‌ دهند و این‌ وضع‌ زنان‌ در غرب‌ است‌.

          مردان‌ در مقابل‌ این‌ برهنگی‌ و آرایش‌ و تجمل‌ زنان‌، شوق‌ و علاقة‌تازه‌ای‌ در خود احساس‌ می‌کنند و شهوت‌ و غریزه‌ حیوانی‌ آنان‌ با دیدن‌ این‌مناظر تحریک‌ آمیز، جدیدتر و قوی‌تر می‌باشند. آنان‌ مانند شخص‌مسمومی‌ می‌باشند که‌ هر لحظه‌ عطش‌ و تشنگی‌شان‌ رو به‌ افزایش‌ است‌ وهر اندازه‌ آب‌ می‌خورند بیشتر تشنه‌ می‌شوند! بنابر این‌ آنان‌ همیشه‌ در فکراسباب‌ و لوازم‌ جدیدی‌ هستند که‌ آتش‌ شهوت‌ و تمایلات‌ حیوانی‌ راخاموش‌ سازند ولی‌ هیچوقت‌ به‌ آرامش‌ و آسودگی‌ دست‌ نمی‌ یابند.

          این‌ همه‌ عکسها و فیلمهای‌ لخت‌ و برهنه‌،ادبیات‌ بی‌ عفت‌، داستانهای‌فتنه‌ انگیز عشقی‌، رقاص‌ خانه‌ها، نمایش‌های‌ سرشار از احساسات‌ وفیلمهای‌ بی‌بند و بار، نمونه‌ای‌ بارز از سعی‌ و کوشش‌ آنها برای‌ خاموش‌ساختن‌ آتش‌ شهوت‌ است‌ ولی‌ در حقیقت‌ این‌ ابزار و محیط‌ و زندگی‌اجتماعی‌، آتش‌ این‌ غریزه‌ را شعله‌ورتر و تیزتر می‌کند. این‌ مرض‌ کشنده‌(غلبه‌ شهوات‌) در بنیان‌ اجتماع‌ غرب‌ رخنه‌ کرده‌ است‌ و با سرعت‌ هر چه‌بیشتر، حیات‌ و زندگی‌ اجتماعی‌ آنها را به‌ هلاکت‌ و نابودی‌ تهدید می‌کند.

تاریخ‌ گواهی‌ می‌دهد که‌ این‌ مرض‌ در هر جامعه‌ای‌ که‌ سرایت‌ کرده‌ و دربینشان‌ انتشار یافته‌، آن‌ جامعه‌ به‌ هلاکت‌ رسیده‌ است‌، زیرا این‌ مرض‌تمام‌ قوای‌ عقلی‌ و جسمی‌ را از بین‌ برده‌ و مانع‌ پیشرفت‌ و ترقی‌ انسان‌می‌گردد. و او به‌ آرامش‌ روحی‌ و فکری‌ که‌ تنها راه‌ دستیابی‌ به‌ اعمال‌ نیک‌است‌، دست‌ نمی‌یابد و تا وقتی‌ که‌ محیط‌ را شهوت‌ و غرایز حیوانی‌ احاطه‌کرده‌ باشد و در هر طرف‌ وسائل‌ تحریک‌ و فریفتگی‌ باشد و در اثر عکسهای‌برهنه‌، موسیقی‌های‌ مهیج‌، فیلمهای‌ فاسد، رقصهای‌ فریبنده‌، مناظر جذاب‌و آرایشهای‌ دلفریب‌، اختلاط‌ و آمیزش‌ بدون‌ قید و شرط‌ بین‌ دو جنس‌مخالف‌ موجود باشد، خود آنان‌ و نسلهای‌ آینده‌ نمی‌توانند به‌ فضایی‌ آرام‌،متعادل‌ و سالم‌ که‌ برای‌ تربیت‌ قوای‌ عقلی‌ و فکری‌ ضروریست‌، دست‌یابند.

آن‌ نوجوانان‌ هنوز به‌ کمال‌ بلوغ‌ نرسیده‌اند که‌ غول‌ شهوت‌ و دیو سیاه‌غریزه‌ جنسی‌ بر آنها غلبه‌ کرده‌ و آنان‌ را مانند برده‌ و غلام‌، تحت‌ تأثیر خودقرار می‌دهد و آنان‌ ناخودآگاه‌ به‌ پای‌ غول‌ می‌افتند و هرگز قدرت‌ رهایی‌ ازچنگال‌ او را نمی‌یابند.

ادامه دارد....