سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :35074
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/29
8:59 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

کلام آغازین در مورد غریزة ‌جنسی

از غرایز بسیار مهمی‌ که‌ خداوند در ما انسانها قرار داده‌ است‌، غریزة‌جنسی‌ است‌. غریزه‌ای‌ که‌ در سن‌ بلوغ‌ بیدار می‌شود و میل‌ انسان‌ به‌ جنس‌مخالف‌ وآمیزش‌ جنسی‌ شروع‌ به‌ فعالیت‌ می‌کند. اگر کسی‌ غریزه‌ جنسی ‌نداشته‌ باشد، بیمار ومریض‌ است‌ و وجود این‌ غریزه‌ در انسان‌، علامت‌سلامتی‌ وسالم‌ بودن‌ آن‌ فرد است‌.

غریزة‌ جنسی‌ مانند آتش‌ سوزانی‌ است‌ که‌ از اعماق‌ وجود انسان‌ زبانه ‌می‌کشد و اگر از حدّ طبیعی‌ تجاوز نماید و اگر به درستی‌ مهار نشود، قادر است‌ ریشة‌ فضائل‌ اخلاقی‌، دین‌ و مذهب‌ و سعادت‌ انسان‌ را بخشکاند! عمل‌ این‌ غریزه‌ آنقدر قوی‌ است‌ که‌ در واقع‌ مرکز تحریکات ­‌مستقیم‌ برای‌ تمام‌ آرزوهای‌ اعضاء مختلف‌ بدن‌ می‌گردد. بزرگترین‌ پرتگاهی‌ که‌ در راه‌ زندگی‌ انسانها وجود دارد و اغلب‌ باعث ‌سقوط‌ آنان‌ می‌شود،

 هدف‌ برنامه‌های‌ دینی‌ و علمی‌ در تربیت‌ جوانان ‌این‌ است‌ که‌ آنان‌ را در عمل‌ به‌ غریزه‌ها هدایت‌ کرده‌ و از افراط‌ و تفریط ‌برکنارشان‌ دارد. اگر غریزة‌ جنسی‌ محدود گردد و در جای‌ خود بکار برده‌شود، با سایر تمایلات‌ انسانی‌ اختلاف‌ و تضادّی‌ نخواهد داشت‌ و جوانان‌می‌توانند با عمل‌ به‌ غریزه‌ جنسی‌، سایر تمایلات‌ طبیعی‌ و خواهشهای‌فطری‌ خود را ارضاء نمایند.ولی‌ در جائی‌ که‌ کنترلی‌ بر این‌ غریزه‌ نباشد و انسانها بخواهند آن‌ را آزادانه‌ و به‌ هر صورتی‌ که‌ مایل‌ باشند عمل‌ کنند، ناسازگاری‌ بین‌ تمایلات‌ شروع‌ می‌شود و چون‌ غریزه‌ جنسی‌ از سایر تمایلات‌ قوی‌تر است‌، این‌ نبرد به‌ پیروزی‌ غریزه‌ جنسی‌ و شکست‌ سایر تمایلات‌ فطری‌ می‌انجامد. تمایلات‌ فطری‌ مانند میل‌ به‌ پاکدامنی‌، راستی‌ و درستی‌، امانتداری‌ و وفای‌ به‌ عهد کنار می‌روند و فقط‌ اطفاء غریزه‌ جنسی‌ به‌ صورت‌ هدف‌ درمی‌آید.

چیزی‌ که‌ الان‌ در دنیای‌ غرب‌ به‌ صورت‌ یک‌ مسئله‌ طبیعی‌ و عادی‌درآمده‌ است‌! دختران‌ و پسرانی‌ که‌ بندة‌ شهوت‌ و اسیر هوای‌ نفسند و در راه‌ جلب‌ لذّت‌ و ارضای‌ غریزه‌ جنسی‌ به‌ همة‌ پستی‌ها و نکبتها تن‌ می‌دهند و سرانجام‌ در منجلاب‌ فحشاء و بی‌عفّتی‌ سقوط‌ می‌کنند.

 لذا امیرالمؤمنین‌علی‌علیه السلام می‌فرماید: بندة‌ شهوت‌، از غلام‌ زر خرید پَست‌تر است‌!

آثار طبیعی‌ مخرب‌ محرمات‌ جنسی:

        محرمات‌ جنسی‌ از جهت‌ مفاسدی‌ که‌ بر آنها بار است‌،حرام‌ شده‌اند والاّ خداوند نمی‌خواهد که‌ انسان‌ به‌ سختی‌ بیافتد و یا ریاضت‌ بکشد!

امام‌ رضا علیه السلام: زنا برای‌ این‌ حرام‌ شده‌ است‌ که‌ در آن‌فساداست‌. فسادهایی‌ چون ‌قتل‌ انسان‌، از بین‌ رفتن‌ نسب‌ها، ترک‌ تربیت ‌کودکان‌، فساد در ارث‌ و امثال‌ این‌ مفاسد.

امام‌ علی‌علیه السلام:

خدا ترک‌ زنا را واجب‌ نمود بخاطر حفظ‌ نسلها وترک‌ لواط‌ راحرام‌ نمود بخاطر زیاد شدن‌ نسلها.

در ادامه بعضی آمارها را ارائه می کنیم و قضاوت را به خودتان می سپاریم چون یک اصل نزد همه وجود دارد؛ با هر دین و مذهب و عقیده ای و آن اینکه:

ما نمی خواهیم ضرر کنیم

تصمیم با خود ماست که جلوی ضررها را بگیریم یا ....

یا علی.