سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :35038
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/15
4:7 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

 

 

تأثیر نماز بر انحرافات جنسی

ان الصلوة تنهی عن الفحشا و المنکر (سوره  مبارکه عنکبوت آیه 45)

انحرافات جنسی از دردناکترین مشکلات بشر در آستانه قرن 21 است . بررسیهای کینزی در سال 1948 نشان داد که از هر 100 مرد آمریکایی 4 مرد منحصرا همجنس خواه هستند ، یعنی کوچکترین تمایلی به جنس مخالف ندارند !؟!

این در حالیست که گروههای پر تعداد  دیگری از این 100 نفر ، همجنس را بر غیر همجنس ترجیح می­دهند یا تفاوتی بین همجنس و غیر همجنس برایشان نیست و یا با این که به غیر همجنس متمالیند، بطور اتفاقی یا بیش از اتفاقی همجنس بازی نیز می کنند . بدین ترتیب این آمار نشان می دهد ، بیش از 3/1 مردان آمریکایی بعد از سالهای بلوغ خود همجنسی بازی کرده اند و حداقل نصف این آمار در مورد زنان آمریکایی نیز صادق است .

تازه این آمار مربوط به  زمانی است که تفسیر غلط از تظریات فروید و انحرافات از آن، گسترش چندانی پیدا نکرده است . بدیهی است پس از گذشت چند دهه باید هم همجنس بازها به جایی رسیده باشند که در پارلمان آمریکا برای خود نماینده­ها داشته باشند و کمیسیونها تشکیل دهند.

جالب اینجاست که برخی منابع علمی روانپزشکی ، حتی این تمایل را در برخی کاملا بهنجار و در افراد طبیعی با شخصیت پایدار و عاری از هر گونه نشانه روانی و با انطباق خوب از نظر اجتماعی توصیف کرده اند ! با این اوصاف اگر همجنس بازی و لواط انحراف جنسی نیست ، می توان حدس زد ، که انحرافات جنسی در قاموس غرب دیگر چه واویلایی است !؟!

بچه بازی، نمایش اعضای جنسی، سادیسم  و مازوحیسم جنسی، مبدل پوشی، خود ارضایی، نظر بازی، حیوان پرستی، مرده پرستی و نمونه­های بسیار متعدد دیگری که قداست قلم مانع از توصیف آنهاست، همگی نمونه­هایی از مهارگسیختگی و سقوط فاجعه آمیز غرب در قهقرای فساد و فحشاء به شمار می­آیند.

بدین ترتیب انحرافات جنسی صرفنظر از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و ... که ایجاد می­کنند تنها در بعد پزشکی و آن هم جدای از نتایجی که در بروز بیماریهای جسمی مانند بیماریهای مقاربتی بر جای میگذارند، به خودی خود، از بزرگترین مشکلات پزشکی بشر امروز به حساب می­آیند.

این در حالیست که در جوامع اسلامی ، قرنهاست که نماز فعالانه و مقتدرانه بسان یک منجی از هر حیث قابل اطمینان، دامان مدد جویندگان از خویش را از هر گونه فحشاء و انحراف جنسی پاک و مصون داشته است.

آیین اسلام با ترغیب­هایی متعدد به امر ازدواج و بخصوص با وضع قانون مقدس و درخشان ازدواج موقت ( که با توجه آنکه از موارد اساسی اختلاف شیعه و سنی است ، در کشور شیعه مذهب ما نیز بسان ممالک اهل سنت به فراموشی محض سپرده شده است ) از هر جهت انسان را برای ارضای غریزه نیرومند جنسی، از طریق مشروع راهنمائی می­کند. آیات متعدد سوره­های نور، احزاب، بقره و نساء و ... بهترین گواه برای این موضوع است.

اما علاوه بر تحریک همه جانبه اسلام برای ازدواج و حتی سهل نمود آن مثلا با وضع قانون متعه ( برای ریشه کردن کردن موانع اقتصادی ازدواج ) و علاوه بر مجازاتهای سختی که برای منحرفین جنسی در نظر گرفته شده است، سایر قانونهای اسلامی به گونه ای ارایه شده­اند که چنانچه حتی شخصی بدلایل از ازدواج بازماند ، هرگز به فساد و انحراف آلوده نشود و در رأس این قانونها، فریضه نورانی نماز است.

نمازگزار با امداد از نماز، توانایی کنترل غرایز خود را افزونی می­بخشد و آتش سوزاننده و پر لهیب فحشاء که چه بسا ممکن است به انحراف جنسی ییانجامد را به آب عفاف سرچشمه گرفته از نماز خاموش می­کند.

در پایان فقط یک روایت زیبا از امام و مولایمان حضرت حجه ابن الحسن المهدی عج تقدیم شما دوستداران امام زمان عج می­شود:

هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی­ساید پس نماز بخوان و بینی شیطان را به خاک بمال.

بحارالانوار،ج53،ص182

انشاءالله همه جزو نمازگزاران واقعی باشیم.

یــــــــــا علـــــــــــــی 


85/9/8::: 11:36 ع
نظر()