سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :34978
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/4
11:23 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

 

باز آی هر آنچه هستی باز آی   

                                                گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی

این درگه ما درگه نومیدی نیست  

                                               صد بار اگر توبه شکستی  باز آی


 


85/9/26::: 10:57 ع
نظر()
  
  

فرق‌ پاکدامنان‌ با ناپاکان‌!

1-فکر و ذکر پاکان‌ در باره‌ سلامتی‌ خانواده‌ وجامعه‌ وراههای‌ پیشرفت‌علمی‌ وصنعتی‌ واقتصادی‌ ونظامی‌ و...است‌ ولی‌ فکر وذکر ناپاکان‌،عمل‌ زنا و لواط‌ و استمناء بوده‌ و اینکه‌ امروز و امشب‌ چه‌ کسی‌ را به‌ توربیاندازند و عمل‌ نامشروع‌ انجام‌ دهند!

2-پاکان‌ برای‌ خانواده‌ وآبروی‌ خود ارزش‌ و اهمیت‌ قائلند ولی‌ ناپاکان‌ این‌ مسائل‌ را قدیمی‌ می‌دانند و ارزش‌ خود را در ارتباط‌ نامشروع‌ با دیگران‌ حتی‌ اعضای‌ خانواده‌ می‌دانند و دنبال‌ این‌ هستند که‌ دایره‌کارهای‌ زشت‌ خود را به‌ میان‌ خانواده‌ خود بکشند وخواهر وبرادر و خواهرزن‌ وشوهر خواهر و...را آلوده‌ نمایند.

امیرمؤمنان‌ علی‌ بن‌ ابی‌ طالب‌(ع‌): « در آخر الزمان‌ که‌ نزدیک‌ قیامت‌ و بدترین‌ زمانهاست‌، زنانی‌ پیدا شوند که‌ خیابان‌ گرد، عریان‌، از دین‌بیگانه‌، دنباله‌رو فتنه‌ها و هوسها و پیرو شهوات‌ و شتابان‌ به‌ لذتها! وحلال‌ کنندة‌ حرامها هستند. اینها گرفتار ابدی‌ دوزخ‌ می‌باشند »

3-افکار پاکان‌ دچار اضطراب‌ و ناراحتی‌ و عذاب‌ وجدان‌ نیست‌ ولی‌ناپاکان‌ چون‌ خلاف‌ طبیعت‌ و فطرت‌ خود عمل‌ می‌کنند همیشه‌ دچار اضطرابند       نمونه‌ آن‌ مصرف‌ قرصهای‌ خواب‌ به‌ مقدار زیاد در کشورهای‌غربی‌ است‌.

4-افراد پاک‌ با چندبار عمل‌ جنسی‌ مشروع‌ با حلال‌ خود در طول‌ هفته‌سیر و اشباع‌ می‌شوند ولی‌ افراد ناپاک‌ هیچگاه‌ سیر نمی‌شوند و با اینکه‌ساعات‌ زیادی‌ از شبانه‌ روز را به‌ این‌ کار اختصاص‌ می‌دهند ولی‌هیچگاه‌ به‌ اشباع‌ و سیری‌ و ارضاء کامل‌ نمی‌رسند.

5-افراد پاک‌ از نظر جسمی‌ وروحی‌ در سلامتی‌ مناسبی‌ هستند و هیچگاه‌ دچار مرضهای‌ خطرناکی‌ چون‌ «ایدز»و«سفلیس‌»نمی‌شوند ولی‌افراد ناپاک‌ دچار انواع‌ بیماریها ومرضها هستند!

6-افراد پاک‌ چنان‌ ارزشی‌ برای‌ پاک‌ ماندن‌ خود قائلند که‌ گاهی‌ برای‌حفظ‌ پاکی‌ خود جان‌ خود را از دست‌ می‌دهند.

زن‌ علوی‌

            آمده‌ است‌ که‌:گروهی‌ از سیاهان‌ بصره‌،دختری‌ علوی‌ و سیده‌ را گرفتند و خواستند به‌ او تجاوز نمایندکه‌ دختر گفت‌: من‌ دعائی‌ بلدم‌ که‌ اگر بخوانید شمشیر بر شما اثر نمی‌کند! برای‌ اثبات‌ این‌ حرفم‌، به‌ هرزوری‌ که‌ دارید شمشیر بر من‌ بزنید. اگر ضربات‌ شمشیر در من‌ اثر نکرد بدانید که‌ بخاطر این‌ دعاست‌.یکی‌ از آنها شمشیری‌ بر زن‌ وارد کرد و زن‌ افتاد و مرد. آنها تازه‌فهمیدند که‌ دختر به‌ این‌ طریق‌ جان‌ خود را قربانی‌ کرد تا دچار بی‌ عفتی‌نشود.

            و مردانی‌ هم‌ بودند که‌ هیچگاه‌ در برابر حتی‌ ثروتهای‌ زیاد حاضر به‌آلوده‌ کردن‌ خود نشدند. از حضرت یوسف گرفته تا ابن سیرین و شیخ رجبعلی خیاط و....

            ولی‌ متأسفانه‌ اکثر غربی‌ها چه‌ زنان‌ و چه‌ دخترانشان‌ به‌ خاطر فرهنگ‌غلطی‌ که‌ دارند به‌ آسانی‌ و به‌ ارزانی‌ پاکی‌ خود را می‌فروشند.حال‌می‌خواهند این‌ فرهنگ‌ پلید را به‌ کشور ما همانند کشورهای‌ دیگر واردکنند.آنوقت‌ دختر مسلمان‌ گاهی‌ تحت‌ تأثیر شعارها و افکار آنان‌ که‌ طبق‌هوای‌ نفس‌ هم‌ است‌ واقع‌ می‌شود و به‌ آسانی‌ عفت‌ خود را  از دست‌می‌دهد و کم­کم‌ به‌ زنی‌ فاسد و ناپاک‌ تبدیل‌ می‌شود. همچنین‌ پسرمسلمان‌ ایرانی‌ تحت‌ تأثیرات‌ افراد لاابالی‌ و اباحی گر قرار گرفته ‌و بزرگترین‌ هدفش‌ رابطه‌ جنسی‌ با دختران‌ است‌ و هیچگاه‌ هم‌ به‌ یکی‌ یا دوتا قانع‌ نمی‌شوند زیرا اگر کسی‌ مهار نفسش‌ را رها کرد آنوقت‌ طبق‌فرمایش‌ امیرمؤمنان‌ علی‌ بن‌ ابی‌ طالب‌(ع‌) غلام‌ نفسش‌ می‌شود و حتی‌ از غلام‌ پست‌تر می‌گردد.

رسول‌ خدا(ص‌):«زنا دارای‌ سه‌ اثر بد دنیوی‌ و سه‌ اثر بد اخروی‌ است‌:اثرات‌ دنیوی‌ زنا عبارتند از: رسواشدن‌، کوتاهی‌ عمر و قطع‌ روزی‌(روزی‌ حلال‌). و اثرات‌ اخروی‌ آن‌: سختی‌ حساب‌، خشم‌ خداوند و ابدی‌ بودن‌ در جهنم‌ است‌»

 


85/9/11::: 6:30 ص
نظر()
  
  

 

 

تأثیر نماز بر انحرافات جنسی

ان الصلوة تنهی عن الفحشا و المنکر (سوره  مبارکه عنکبوت آیه 45)

انحرافات جنسی از دردناکترین مشکلات بشر در آستانه قرن 21 است . بررسیهای کینزی در سال 1948 نشان داد که از هر 100 مرد آمریکایی 4 مرد منحصرا همجنس خواه هستند ، یعنی کوچکترین تمایلی به جنس مخالف ندارند !؟!

این در حالیست که گروههای پر تعداد  دیگری از این 100 نفر ، همجنس را بر غیر همجنس ترجیح می­دهند یا تفاوتی بین همجنس و غیر همجنس برایشان نیست و یا با این که به غیر همجنس متمالیند، بطور اتفاقی یا بیش از اتفاقی همجنس بازی نیز می کنند . بدین ترتیب این آمار نشان می دهد ، بیش از 3/1 مردان آمریکایی بعد از سالهای بلوغ خود همجنسی بازی کرده اند و حداقل نصف این آمار در مورد زنان آمریکایی نیز صادق است .

تازه این آمار مربوط به  زمانی است که تفسیر غلط از تظریات فروید و انحرافات از آن، گسترش چندانی پیدا نکرده است . بدیهی است پس از گذشت چند دهه باید هم همجنس بازها به جایی رسیده باشند که در پارلمان آمریکا برای خود نماینده­ها داشته باشند و کمیسیونها تشکیل دهند.

جالب اینجاست که برخی منابع علمی روانپزشکی ، حتی این تمایل را در برخی کاملا بهنجار و در افراد طبیعی با شخصیت پایدار و عاری از هر گونه نشانه روانی و با انطباق خوب از نظر اجتماعی توصیف کرده اند ! با این اوصاف اگر همجنس بازی و لواط انحراف جنسی نیست ، می توان حدس زد ، که انحرافات جنسی در قاموس غرب دیگر چه واویلایی است !؟!

بچه بازی، نمایش اعضای جنسی، سادیسم  و مازوحیسم جنسی، مبدل پوشی، خود ارضایی، نظر بازی، حیوان پرستی، مرده پرستی و نمونه­های بسیار متعدد دیگری که قداست قلم مانع از توصیف آنهاست، همگی نمونه­هایی از مهارگسیختگی و سقوط فاجعه آمیز غرب در قهقرای فساد و فحشاء به شمار می­آیند.

بدین ترتیب انحرافات جنسی صرفنظر از مشکلات اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و ... که ایجاد می­کنند تنها در بعد پزشکی و آن هم جدای از نتایجی که در بروز بیماریهای جسمی مانند بیماریهای مقاربتی بر جای میگذارند، به خودی خود، از بزرگترین مشکلات پزشکی بشر امروز به حساب می­آیند.

این در حالیست که در جوامع اسلامی ، قرنهاست که نماز فعالانه و مقتدرانه بسان یک منجی از هر حیث قابل اطمینان، دامان مدد جویندگان از خویش را از هر گونه فحشاء و انحراف جنسی پاک و مصون داشته است.

آیین اسلام با ترغیب­هایی متعدد به امر ازدواج و بخصوص با وضع قانون مقدس و درخشان ازدواج موقت ( که با توجه آنکه از موارد اساسی اختلاف شیعه و سنی است ، در کشور شیعه مذهب ما نیز بسان ممالک اهل سنت به فراموشی محض سپرده شده است ) از هر جهت انسان را برای ارضای غریزه نیرومند جنسی، از طریق مشروع راهنمائی می­کند. آیات متعدد سوره­های نور، احزاب، بقره و نساء و ... بهترین گواه برای این موضوع است.

اما علاوه بر تحریک همه جانبه اسلام برای ازدواج و حتی سهل نمود آن مثلا با وضع قانون متعه ( برای ریشه کردن کردن موانع اقتصادی ازدواج ) و علاوه بر مجازاتهای سختی که برای منحرفین جنسی در نظر گرفته شده است، سایر قانونهای اسلامی به گونه ای ارایه شده­اند که چنانچه حتی شخصی بدلایل از ازدواج بازماند ، هرگز به فساد و انحراف آلوده نشود و در رأس این قانونها، فریضه نورانی نماز است.

نمازگزار با امداد از نماز، توانایی کنترل غرایز خود را افزونی می­بخشد و آتش سوزاننده و پر لهیب فحشاء که چه بسا ممکن است به انحراف جنسی ییانجامد را به آب عفاف سرچشمه گرفته از نماز خاموش می­کند.

در پایان فقط یک روایت زیبا از امام و مولایمان حضرت حجه ابن الحسن المهدی عج تقدیم شما دوستداران امام زمان عج می­شود:

هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی­ساید پس نماز بخوان و بینی شیطان را به خاک بمال.

بحارالانوار،ج53،ص182

انشاءالله همه جزو نمازگزاران واقعی باشیم.

یــــــــــا علـــــــــــــی 


85/9/8::: 11:36 ع
نظر()
  
  

 

ظهور جنایات‌ وظلم‌ بوسیله‌ فرزندان‌ حرام‌!

            یکی‌ از معضلات‌ جوامع‌ غربی‌ که‌ خوشبختانه‌ در کشور کمتر وجود دارد،فرزندان‌ غیرقانون‌ وباصطلاح‌ مردم‌ حرام‌زاده‌ها!     هستند. اینان‌ در آینده‌ بزرگ‌ شده‌ و وارد اجتماع‌ می‌گردند. از نظر اسلام‌ اگرچه‌یک‌ زنازاده‌ می‌تواند زندگی‌ طبیعی‌ داشته‌ باشد و از حقوق‌ شهروندی ‌برخوردار گردد ولی‌ بخاطر طبیعت‌ ناسالمی‌ که‌ در فرد زنازاده‌ وجود دارد ومیل‌ به‌ ناپاکی‌ و بدیها دارد نباید در مناصب‌ حساس‌ وارد شود. اونمی‌تواند مرجع‌ تقلید ومجتهدشود. او نمی‌تواند امام‌ جماعت‌ گردد. اونمی‌تواند شاهد دادگاه‌ باشد.او نمی‌تواند قاضی‌ باشدو...

اما درغرب‌ این‌ افراد وارد پستهای‌ حساس‌ شده‌ و از آنها افرادی‌ مانند شارون‌،بوش‌ و...بوجود می‌آید که‌ به‌ خون‌ مستضعفین‌ تشنه‌ هستند ومیل‌ به‌ جنایت‌ و خیانت‌ و فساد دارند. درتاریخ‌ جنایتهای‌ بزرگی‌ بدست‌افراد حرامزاده‌ انجام‌ شده‌ که‌ اگر حلال‌ زاده‌ بودند هیچگاه‌ این‌ اعمال‌ راانجام‌ نمی‌دادند.

به‌ چند مورد از جنایتهای‌ بزرگی‌ که‌ بدست‌ افراد زناکار یا اولاد زنا بوجودآمده‌ است‌،اشاره‌ می‌شود:

شهادت‌ حضرت‌ یحیی‌(ع‌) به‌ دستور یک‌ زن‌ فاسد

            «وقتی‌ «هیرودیس‌» تصمیم‌ گرفت‌ تا خلاف‌ قوانین‌ تورات‌ با دختربرادر خود که‌ زن‌ فاسدی‌ بود، ازدواج‌ کند، حضرت‌ یحیی‌ با این‌ امرمخالفت‌ کرد و این‌ ازدواج‌ را باطل‌ اعلام‌ نمود.

زن‌ مزبور وقتی‌ از مخالفت‌ این‌ پیامبر الهی‌ باخبر شد، دشمنی‌ با او را در دل‌ گرفت‌ و نقشه‌ای‌ کشید. او شبی‌ خود را زینت‌ داد و با زیبائی‌ کامل‌نزد عمویش‌ رفت‌ و در ساعتی‌ که‌ دل‌ عمو در گرو گرفتن‌ کام‌ دل‌ از این‌ زن‌فاسد بود، قبول‌ خواستة‌ عمو را در گرو کشتن‌ یحیی‌ اعلام‌ کرد.پادشاه‌ شهوتران‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ این‌ زن‌ زانیه‌، دستور داد تا سریحیی‌ را برای‌ آن‌ زن‌ بیاورند! مأمورین‌ پادشاه‌ سر حضرت‌یحیی‌ را در حال‌ عبادت‌ بریدند و داخل‌ طشتی‌ قرار داده‌ برای‌ این‌زن‌ آوردند.»

یک‌ فرزند و چند پدر!

            نابغه‌ مادر عمروعاص‌،      زنی‌ منحرف‌ و مشهوره‌ بود. او با مردانی‌چون‌ ابولهب‌، امیة‌ بن‌ خلف‌، هشام‌ بن‌ مغیره‌، ابوسفیان‌ و عاص‌ بن‌ وائل‌ارتباط‌ نامشروع‌ داشت‌. بعد از تولد عمرو، هرکدام‌ از اینها ادعا می‌کردکه‌ عمرو فرزند اوست‌! ولی‌ چون‌ عاص‌ کمکهای‌ مالی‌ به‌ نابغه‌ می‌کرد،این‌ زن‌ اعلام‌ کرد که‌ عمرو، فرزند عاص‌ می‌باشد! امّا ابوسفیان‌ می‌گفت‌:تردیدی‌ ندارم‌ که‌ عمرو، فرزند من‌ است‌ و از آمیزش‌ من‌ منعقد شده‌است‌!

فرزند زن‌ زناکار!

            «زیاد که‌ خود و پسرش‌ ابن‌ زیاد     از جنایتکاران‌ زمان‌ خودشان‌بوده‌اند، از زنانی‌ هرزه‌ بوجود آمدند. مادر زیاد بنام‌ سمیه‌ از صاحبان‌عَلَم‌! درمکه‌ بوده‌ است‌ که‌ از این‌ راه‌ به‌ فسق‌ و فجور می‌پرداخته‌ است‌.وقتی‌ زیاد بدنیا آمد، چون‌ پدرش‌ معلوم‌ نبود، کیست‌، او را زیاد بن‌ ابیه‌!یعنی‌ زیاد پسر پدرش‌! نامیدند. زیاد و پسرش‌ عبیداللّه‌ جنایات‌ فراوانی‌نسبت‌ به‌ خاندان‌ پیامبر و اولیاء خدا روا داشتند.»

مادر حجّاج‌ خونخوار!

            مادر حجاج‌ زن‌ هوسرانی‌ بود که‌ با مردانی‌ غیر از شوهرش‌ ارتباط‌نامشروع‌ داشت‌. او مدتی‌ عاشق‌ جوان‌ زیبائی‌ بنام‌ نذر شد و اشعارعاشقانه‌ در وصف‌ یار می‌گفت‌. عمر که‌ خلیفه‌ بود، خبردار شد و دستورداد تا سر نذر را تراشیدند و او را تبعید نمود. گفته‌اند حتی‌ در هنگام‌آمیزش‌ با شوهرش‌ یوسف‌، بیاد نذر بود. امام‌ ششم(ع) در بارة‌ حجاج‌که‌ 120 هزار شیعه‌ را شهید نمود فرمود:  این‌ جنایات‌ حجاج‌ بخاطر آن‌مادر عیاش‌ و لااُبالیش‌ بوده‌ است‌.

          «پیامبر(ص‌) به‌ امام‌ حسن‌(ع‌)فرمود: آن‌ کسیکه‌ تورا می‌کشد،فرزندزنا وفرزند پسرزناکار است‌

          «امام‌ صادق‌(ع‌):کسیکه‌ امام‌ حسین‌(ع‌)را کشت‌،ولد الزنا بود وکسیکه‌حضرت‌ یحیی‌(ع‌)را کشت‌ نیز ولد الزنا بود.»

 

 


85/9/8::: 12:23 ص
نظر()
  
  

 

شکست بنیان خانواده  در غرب

بسیاری از پدران انگلیسی، فرزندان شخص دیگری را بزرگ می‌کنند

 این عنوان یکی از فصل نامه‌های انگلستان است.

به دلیل روند افول اخلاق از هر 5 پدر انگلیسی یک نفر بدون آنکه بداند فرزند فرد دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌کند.به گزارش این فصلنامه که در زمینه‌های ژنتیکی و بیولوژیکی تحقیق می‌کند یافته‌های آزمایشات ژنتیکی در کشورهای غربی و اروپایی حاکی از آن است که درصد بالایی از مردان بدون آنکه بدانند در اثر خیانت همسرانشان، فرزند شخص دیگری را بزرگ می‌کنند.
یافته‌های این محققان حاکی از آن است که در کشورهایی که قواعد خانوادگی سالم‌تر هستند این میزان به یک درصد کاهش می‌یابد

 حال آنکه در جوامعی که گرفتار معضلات خانوادگی هستند این آمار به 20 تا 30 درصد افزایش می‌یابد.

محققان این مرکز در بررسی ژنتیکی  310490  مورد از پدران و فرزندان در کشورهای غربی دریافتند که از هر 5 پدر انگلیسی یکی بدون آنکه بداند، فرزند شخص دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌کند.

نقش تقوا در خانواده

با بررسی این وضعیت اسف بار شاید بهتر بتوان به اهمیت دیدگاه اسلام درباره خانواده پی برد مجموعه­ای که باید با محوریت تقوا کانونی سراسر مهر و صفا و یکرنگی بیافریند  و به تربیت نسل هایی پاک و الهی بپردازد.

در نظام خانواده ایده آل اسلامی زن و مرد مکمل یکدیگرند که دست در دست هم این مجموعه مقدس را به سوی کمال هدایت میکنند .

اکسیر تقوا در این میان می تواند نقشی اساسی ایفا کند .گاهی عشق با تمام قدرت و عظمتش نمی تواند جلوی فروپاشی بنیان الهی خانواده را به تنهایی بگیرد مخصوصا عشقهایی که بی اساس و بنیان است و بر پایه ملاکات گذرا و ضد اخلاقی  استوار است . لذا نقش تقوا در حفظ خانواده و پیشگیری از هرزگی ها و به خطر افتادن نسلها امری انکار ناپذیر است. 

 


  
  

 

اشاعه‌ روابط‌ جنسی‌  به‌ محارم‌ وداخل‌خانواده‌ها وزیادشدن‌ تجاوزات‌ جنسی‌!

            «بر اساس‌ آمار ارائه‌ شده‌ در ایالات‌ متحده‌ امریکا یک‌ میلیون‌ نوجوان‌در دوران‌ بلوغ‌ از منزل‌ فرار می‌کنند که‌ 3/2 فرار افراد مؤنث‌ ناشی‌ از آزارهای‌جنسی‌ در محیط‌ خانواده‌ می‌باشد

          بنجامین‌ اسپاک‌،پزشک‌ آمریکایی‌: «میزان‌ قتل‌ و تجاوز و بهره‌ کشی‌ جنسی‌ و بهره‌ کشی‌ از فرزندان‌ و همسران‌ به‌طور تکان‌ دهنده‌ای‌ بالاست‌» «دیگر پدر در بسیاری‌ از خانواده‌هاچهره‌ با ابهتی‌ ندارد...و در برنامه‌های‌ تلویزیونی‌ اغلب‌ اوقات‌ پدر به‌ عنوان‌دلقک‌ تصویر می‌شود،مادران‌ هرچه‌ کمتر وکمتر در مقام‌ تربیت‌ کنندگان‌قابل‌ اتکا و قابل‌ احترام‌ دیده‌ می‌شوند»

          جونز لانز،از اساتید دانشگاه‌ بوستون‌ آمریکا:          «یک‌ نوجوان‌ شانزده‌ ساله‌ آمریکایی‌ در دوران‌ کودکی‌ و نوجوانی‌ اش‌ تاسن‌(16سالگی‌)شاهد هجده‌ هزار مورد قتل‌ و هشت‌ هزار مورد تجاوزجنسی‌ از تلویزیون‌ می‌باشد.»

          «کشیش‌ یرس‌ ریتر می‌گوید:در  امریکا بالغ‌ بر پانصدهزار نوجوان‌ زیرهفده‌ سال‌ اختصاصاً به‌ کار فحشا اشتغال‌ دارند.»

          نیویورک‌ تایمز:         «تفریح‌ آمریکاییان‌ شکل‌ زشت‌ وشرم‌ آوری‌ پیدا کرده‌ است‌.فیلم‌ها وترانه‌ها،آوازها و نمایش‌ها به‌ جای‌ اینکه‌ الهام‌ بخش‌ و پیام‌ آور باشند،هراس‌آور و زننده‌ شده‌اند. تجاوز جنسی‌،استعمال‌ دخانیات‌،مواد مخدر،شیطان‌ پرستی‌، خشونت‌وهرزگی‌ و بی‌ بند وباری‌ در شهرهای‌ مختلف‌ آمریکا اوج‌ گرفته‌ است‌. شهرهایی‌ چون‌ واشنگتن‌،نیویورک‌،شیکاگو،بوستون‌،لس‌آنجلس‌،سانفرانسیسکو و چند شهر دیگر به‌ عنوان مناطق‌ خطرناک‌ قلمدادشده‌اند،زیرا هیچ‌ گونه‌  تأمین‌ جانی‌ و ناموسی‌ برای‌ زنان‌ وجود ندارد.»

و این است سوغات فرهنگ بی فرهنگی غرب، سقوط تا مرز حیوانیت؛ آری حتی بدتر از حیوان و به فرموده قرآن: «اولئک کالانعم بل هم اضل»

الحمد لله که پیرو قرآنیم و دوستدار علی و آل علی.

           

 


85/9/4::: 7:58 ص
نظر()
  
  

 

 

سقط‌ جنین‌ واز بین‌ بردن‌ فرزندان‌ حرام‌

            «سالانه‌ بیش‌ از چهارصد هزار مورد سقط‌ جنین‌ در زنان‌ زیر بیست‌ سال‌رخ‌ می‌دهد که‌ اکثراً در دختران‌ ازدواج‌ نکرده‌ آمریکایی‌ است‌ و70% این‌دختران‌،حملات‌ جنسی‌ افراد و گروههای‌ مستهجن‌ و هرزه‌ را تجربه‌می‌کنند.»

نشریه‌ آمریکایی‌ ریدرز دایجست‌: «هرساله‌ 350هزار دختر نوجوان‌ آمریکایی‌ در سنین‌ بین‌ پانزده‌ تا نوزده‌سال‌ دورة‌ دبیرستان‌ به‌ سبب‌ ارتباط‌های‌ نامشروع‌ فرزندان‌ غیرقانونی‌ به‌ دنیامی‌آورند و این‌ آمار در دهه‌های‌ اخیر سال‌ به‌ سال‌ در حال‌ افزایش‌ است‌.»

          ویلسون‌ ،پزشک‌ آمریکایی‌:«در ایالات‌ متحده‌ از هر دوزن‌ یکی‌ در طول‌ زندگی‌ در معرض‌تهدید و تجاوز گروهی‌ بوده‌ که‌ همراه‌ با مصرف‌ الکل‌ و مواد مخدرمی‌باشد.»

                   نیویورک‌ تایمز:         «کارآگاهان‌ شخصی‌ بوش‌ هم‌ قادر به‌ مهار جنایات‌ وتعرض‌ به‌ خانم‌های‌جوان‌ ودختران‌ نیستند! و تنها رفتن‌ به‌ بیرون‌ از خانه‌ از ساعت‌ هشت‌ شب‌برای‌ زنان‌ ودختران‌ 100%مخاطره‌ آمیز است‌.»

          «در شهر نیویورک‌ فردی‌ که‌ یک‌ کلینیک‌ روان‌ شناسی‌ خصوصی‌ تأسیس‌کرده‌ بود ودر آن‌ یکصد کودک‌ را تحت‌ نظارت‌ و مراقبت‌ داشت‌ پس‌ از آنکه‌متهم‌ شد که‌ تمامی‌ یکصد کودک‌ را مورد تجاوز قرار داده‌ است‌ به‌ اسرائیل ‌گریخت‌ که‌ متأسفانه‌ یک‌ سوم‌ این‌ کودکان‌ آلوده‌ به‌ ایدز شدند...!»

          آمار فوق‌ از کشور آمریکا است‌ ودر دیگر کشورهای‌ غربی‌ وضع‌ بهتر از این‌ نمی‌باشد.در کشور ایران‌ بخاطر نفوذ فرهنگ‌ اسلامی‌ در میان‌خانواده‌ها،خوشبختانه‌ آمار سقط‌ جنین‌ ودیگر آثار مخرب‌ در تمدن‌غرب‌، بسیار پایین‌ بوده‌ واصلا قابل‌ مقایسه‌ با آمار دنیای‌ غرب‌ نمی‌باشد.

درعین‌ حال‌ باید خانواده‌ها هوشیار و بیدار باشند وبدانند که‌ تهاجم‌ فرهنگی‌یک‌ مسئله‌ بسیار جدی‌ است‌ و این‌ تهاجم‌ در حال‌ حاضر با سرعت‌ ‌در حال‌ ورود به‌ کشورماست‌. نشانه‌های‌ این‌ تهاجم‌، وضع‌ لباسهای‌ دختران‌وپسران‌،میل‌ به‌ اختلاط‌ جنسی‌ در بین‌ بعضی‌ از جوانان‌، استفاده‌ از چندصدهزار ماهواره‌ در پایتخت‌ و دیگر شهرها در منازل‌، وفور­ سی­دی‌های‌ شو و رقص‌ غربی‌، رفاقت‌های‌ نامشروع‌ در بین‌ بعضی‌ از نوجوانان‌، دوری‌ از مسجد و مراسمات‌ مذهبی‌ دربین‌ جوانان‌ و...علامتهای‌ خطری‌ برای‌فرهنگ‌ ایرانی‌ اسلامی‌ کشور ما بشمار می‌رود...!!

 


85/8/26::: 7:22 ص
نظر()
  
  

اشاعه‌ بیماریهای‌ جدید وخطرناک:

            امراض‌ وبیماریهای‌ مختلف‌ جنسی‌ همانند ایدز و... جهان‌ را پر کرده‌ است ‌زیرا فساد جنسی‌ دنیا را پر نموده‌ است. «ظهر الفسادُ فِی‌ البَّرِ والبَحرِ بماکسبت‌ْ ایدی‌ِ الناس‌»( سوره روم‌41) : بخاطر اعمال‌ مردم‌، فساد دنیا را چه‌ در خشکی‌ وچه‌ در دریا پرکرده‌است‌.

          «نیوت‌ گنگریچ‌ ،رئیس‌ اسبق‌ مجلس‌ نمایندگان‌ امریکا: ایالات‌ متحده‌ باید جهان‌ را رهبری‌ کند...اما با کشوری‌ که‌ در آن‌دوازده‌ ساله‌ها باردار می‌شوند،پانزده‌ ساله‌ها همدیگر رامی‌کُشند،هفده‌ ساله‌ها به‌ ایدز مبتلا می‌شوند و هجده‌ ساله‌هادیپلم‌ می‌گیرند بدون‌ اینکه‌ بتوانند بخوانند و بنویسند،هیچ‌ کس‌را نمی‌شود رهبری‌ کرد!»

ادامه مطلب...

  
  

آثار مخرب‌ ناپاکی‌ در جامعه‌ وخانواده:

            کارهای‌ خلاف‌ عفت‌ وپلیداز جهت‌ مفاسدی‌ که‌ بر آنها باراست‌،حرام‌ شده‌اند والاّ خداوند نمی‌خواهد که‌ انسان‌ به‌ سختی‌ بیافتدویا ریاضت‌ بکشد!

«امام‌ رضا (ع‌): زنا برای‌ این‌ حرام‌ شده‌ است‌ که‌ در آن‌فساداست‌.فسادهایی‌ چون‌قتل‌ انسان‌،ازبین‌ رفتن‌ نسب‌ها،ترک‌تربیت‌ کودکان‌،فساد در ارث‌ وامثال‌ این‌ مفاسد.»

«امام‌ علی‌(ع‌):خدا ترک‌ زنا را واجب‌ نمود بخاطر حفظ‌ نسلها وترک‌لواط‌ را حرام‌ نمود بخاطر زیاد شدن‌ نسلها.»

می‌توان‌ آثار زیررا از عوارض‌ زیانبار انجام‌ اعمال‌ نامشروع‌ وپلید درجامعه‌ دانست‌:

1-  پیدایش‌ هرج‌ ومرج‌ در روابط‌ خانواده‌

            در جوامعی‌ که‌ براساس‌ اباحی‌ گری‌ وآزادی‌ وبی‌ وبند باری‌ ،روابط‌جنسی‌ وجود دارد،آثار مخرب‌ و ویران‌ کننده‌ای‌ به‌ وجود می‌آید که‌ ازدید جامعه‌ شناسان‌ وحتی‌ سیاست‌ مداران‌ پنهان‌ نمانده‌ است‌ لذا گاهی‌به‌ این‌ مسئله‌ اعتراف‌ دارند که‌ علت‌ این‌ مشکلات‌ ومعضلات‌ روز افزون‌جوامع‌ غربی‌ ،عدم‌ اعتنا به‌ مقررات‌ الهی‌ در روابط‌ جنسی‌ است‌.پاپ‌ به‌عنوان‌ رهبر مسیحیان‌ جهان‌ در سالهای‌ اخیر مرتب‌ در بیانیه‌هاوسخنرانی‌ها به‌ این‌ مطلب‌ اشاره‌ نموده‌ است‌ واز رؤسای‌ کشورهای‌مختلف‌ مسیحی‌ خواسته‌ است‌ که‌ فرزندان‌ حرام‌ را قانونی‌ ندانند! اما تاکنون‌ نه‌ تنها به‌ این‌ هشدارها وموعظه‌ها اعتنایی‌ نشده‌ است‌ بلکه‌ هم‌جنس‌ بازان‌ مورد حمایت‌ دولتها بوده‌ ودارای‌ تشکل‌ وصنف‌ واتحادیه‌هستند ودر سال‌ چندین‌ بار اقدام‌ به‌ راهپیمایی‌ وتجمع‌ برای‌ احقاق‌حقوق‌!!خود می‌کنند!

ما ایرانی‌های‌ مسلمان‌ باید ازآثار مخرب‌ فوق‌ در جوامع‌ غربی‌ درس‌عبرت‌ بگیریم‌ وهرگز از آنان‌ دنباله‌ روی‌ ننمائیم‌.اگرچه‌ متأسفانه‌فیلمهائی‌ که‌ دراین‌ کشور تولید می‌شود.روزنامه‌ هائی‌ که‌ نوشته‌می‌شود.کتابهائی‌ که‌ منتشر می‌شود.مجلات‌ رنگی‌ که‌ چاپ‌ می‌شوداکثرا در تعریف‌ واشاعه‌ فرهنگ‌ غرب‌ گام‌ برمی‌ دارند وعمدا یاناخواسته‌ رؤیای‌ جوانان‌ را به‌ سفر به‌ غرب‌ واستفاده‌ از آزادیهای‌آنچنانی‌ آنجا ویا آرزوی‌ پدید آمدن‌ حکومتی‌ همچون‌ حکومتهای‌لیبرالی‌ غرب‌ سوق‌ می‌دهند.

ادامه مطلب...

85/8/18::: 11:9 ع
نظر()
  
  

آثار عدم کنترل غریزة جنسی 3

نتیجة‌ تسلط‌ شهوات‌ بر همة‌ امور ملتهای‌ غربی‌ و حضور بی‌ قید و شرط‌زن‌ برهنه‌ و عریان‌ در همه‌ جا، پیدا شدن‌ آثار مخربی‌ است‌ که‌ نصیب‌ این‌ملتها شده‌ است‌.آثاری‌ همچون‌:

1- فساد نظام‌ خانوادگی‌،

2- افزایش‌ آمار طلاق‌ (یکی‌ از دانشمندان‌ فرانسه‌ که‌ چندبار هم‌ به‌ وزارت‌رسیده‌ بود، زنش‌ را پنج‌ ساعت‌ بعد از ازدواج‌، طلاق‌ داد!)،

 )درکشورما هم‌ کسانیکه‌ به‌ این‌ اعمال‌ پلید روی‌ می‌آورند دچار آثار زیانبار آن‌ شده‌اند و از هم‌ پاشیده‌ شدن‌ خانواده‌های‌ آنها را می‌توان‌ در آمارهای ‌دادگستری‌و در بالابودن‌ سطح‌ طلاق‌ درکشورمان‌ که‌ یکی‌ از علل‌ آن‌همین‌ آلودگیهاست‌ بخوانیم‌. (

3-تعداد کم‌ ازدواج‌ (در فرانسه‌ از هر هزار نفر، هفت‌ یا هشت‌ نفر ازدواج‌می‌کنند)

4-کثرت‌ فرزندان‌ نامشروع‌ (در انگلستان‌ از هر سه‌ کودک‌ یکنفر نامشروع‌است‌)،

5-کشتن‌ فرزندان‌ نامشروع‌ با فراغت‌ بال‌ (در فرانسه‌، دادگاه‌ زنی‌ را که‌طفلش‌ را خفه‌ کرده‌ بود و چون‌ طفل‌ هنوز نفس‌ می‌کشید سر او را به دیوارکوبیده‌ بود و کشته‌ بود، مجرم‌ ندانست‌! همچنین‌ رقاصه‌ای‌ که‌ می‌خواست‌زبان‌ کودکش‌ را از حلقش‌ درآورد! لذا سر طفلش‌ را زخمی‌ کرده‌ و شاهرگش‌را قطع‌ نموده‌ و او را کشته‌ بود، مجرم‌ شناخته‌ نشد!)

6-افزایش‌ بیماران‌ روانی‌ (در امریکا از هر سه‌ نفر یک‌ نفر مشکل‌ روانی‌دارد)،

7-کثرت‌ تجاوزات‌ و جنایات‌ و از بین‌ رفتن‌ اخلاق‌ سالم‌ در جامعه‌ وبی‌اعتمادی‌ به‌ هم‌ و مردن‌ فضیلتهای‌ اخلاقی‌ در بین‌ اقشار مختلف‌ مردم‌،

8-از بین‌ رفتن‌ عاطفه‌ و محبت‌،

9-شورش‌ و طغیان‌ مردم‌،

10-احساس‌ پوچی‌ دربین‌ اکثر جوانان‌

و...همه‌ از معضلات‌ جوامع‌ غربی‌ می‌باشند.

مؤلف‌ کتب‌ تاریخ‌ فحشاء، آقای‌ «جورج‌ رائیلی‌ اسکات‌» انگلیسی‌می‌نویسد:

          مرتکب‌ شدن‌ به‌ فسق‌ و فجور و ولگردی‌ در خیابانها و عدم‌ عفت‌ برای‌دوشیزة‌ امروزی‌ از جمله‌ وسایل‌ زندگی‌ تجملی‌ بشمار می‌رود. استعمال‌مواد مخدر، و شرابهای‌ ترش‌ مزه‌، رنگ‌ کردن‌ ناخن‌ و لبها به‌ رنگ‌ سرخ‌،مهارت‌ داشتن‌ در مورد مسائل‌ جنسی‌ و تدابیر ضدّ بارداری‌ و سخن‌ ازفحشاء نیز از جمله‌ ضروریات‌ امروزی‌ شدن‌ و پیشرفت‌ زندگی‌ تجملی‌محسوب‌ می‌شود. تا الان‌ هم‌ تعداد زنانی‌ که‌ پیش‌ از ازدواج‌، روابط‌ جنسی‌دارند رو به‌ ازدیاد و افزایش‌ است‌ و آن‌ را هیچ‌ عیب‌ و گناهی‌ نمی‌دانند و وجود دختران‌ باکره‌ در هنگام‌ عقد ازدواج‌ در کلیسا بسیار نادر و کمیاب‌است‌.

          بزرگترین‌ عامل‌ این‌ بی‌ بند وباری‌ در مسائل‌ جنسی‌،اشتغال‌ زنان‌ به‌کارهای‌ تجاری‌ و اداری‌ و کارهای‌ مختلف‌ دیگر است‌ که‌ بهترین‌ وسیله‌ وفرصت‌ برای‌ اختلاط‌ مردان‌ و زنان‌ است‌. وباعث‌ شده‌ که‌ قوة‌ دفاعی‌ زن‌ درمقابل‌ تجاوز مرد، کم‌ و نابود شده‌ و روابط‌ شهوانی‌ بین‌ زن‌ و مرد از هر قیداخلاقی‌ آزاد گردد. در این‌ حال‌ لذت‌ زندگی‌ در نزد دوشیزگان‌ این‌ است‌ که‌مرد جام‌ لذت‌ و تمتع‌ را به‌ وی‌ تقدیم‌ کند و لذا بدنبال‌ این‌ لذتها به‌ رقاص‌خانه‌ها، کلوپهای‌ شبانه‌، هتلها و قهوه‌خانه‌ها سر می‌زند تا بتواند مرد بیگانه‌ای‌ را که‌ صاحب‌ ماشین‌ و ثروت‌ است‌، شکار کند! به‌ این‌ ترتیب‌ اوخود را با رضا و رغبت‌ فراوان‌ در محیط‌ و اوضاعی‌ می‌اندازد که‌ تمایلات‌جنسی‌ را مشتعل‌تر می‌کند و نه‌ تنها از عواقب‌ آن‌ ترسی‌ ندارد بلکه‌ آن‌ را باشادی‌ و آغوش‌ باز استقبال‌ می‌کند».

          جویس‌ برایس‌،نویسنده‌ وروزنامه‌ نگار: «با کاهش‌ تعداد خانواده‌ هایی‌ که‌ از پدر ومادر برخوردارند جامعه‌ایالات‌ متحده‌ روندی‌ رو به‌ زوال‌ را آغاز نموده‌ است‌.»

          واشنگتن‌ تایمز:  «در آمریکا فرزندان‌ طلاق‌ و تک‌ والدینی‌ و بی‌ سرپرست‌ در محیط‌ خانه‌خود هیچ‌ گونه‌ آموزش‌ اخلاقی‌ نمی‌بینند. ‌ همه‌ چیز به‌ هم‌ ریخته‌ است‌،بچه‌ها خشونت ‌و اثرات‌ منفی‌ را مدل‌ خود قرار می‌دهند.»

          «دکتر آنتوانت‌ ساندرز درباره‌ وضع‌ کودکان‌  امریکا می‌نویسد: در  امریکادر سال‌ 1990 بیش‌ از یک‌ چهارم‌ کودکان‌ زیر هیجده‌ سال‌ یافقط‌ با یکی‌ از والدین‌ خود ویا بدون‌ هیچ‌ یک‌ بسر می‌بردند.»

          «براساس‌ آمار معتبر: درامریکا سالانه‌ بیش‌ از یک‌ میلیون‌ نوجوان‌ ازخانواده‌های‌ خود فرار می‌کنند که‌ نیمی‌ از آن‌ها دختران‌ نوجوانی‌ هستند که‌به‌ علت‌ سن‌ پایین‌ نمی‌توانند شغلی‌ داشته‌ باشند لذا به‌ دزدی‌ و مبادله‌ مواد مخدر و فحشا روی‌ می‌آورند.»

توجه توجه:

براستی وضع ایران عزیز ما چگونه است؟ نکند ما هم ....

اگر این آتش سوزان به مرزهای عفت و غیرت ایرانی مسلمان رسید همه ضرر می کنیم همه...!!

پس باید.... همه می دانیم که چه باید کرد!

همه می دانیم که عفت و غیرت ناموسی چیست  ! و همه...؟!!!

 


  
  
   1   2      >