سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و این معنى به لفظى دیگر از آن حضرت روایت شده است که : ] دل بیخرد در دهان اوست و زبان خردمند در دل او [ و معنى هر دو یکى است . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :34980
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/5
1:23 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
عاصی[1]
یا رب الحسین همه ما در زندگی خود اشتباهاتی داشته ایم، این هم نه به خاطر دشمنی با خدا و اهلبیت است بلکه گاهی شیطان به هر وسیله ای که شده ما را فریب می دهد ولی بلافاصله پشیمان می شویم، حرفهائی که در این صفحات تقدیم شما می شود برای این است که اگر اشتباه رفته ایم برگردیم که خیلی ها منتظر برگشتن ما هستند: خدای مهربانمان، امام زمانمان عج، مولایمان امام حسین ع و..... پس: باز آی هر آنچه هستی باز آی یا علی... خاک پای محبان اهلبیت ع

خبر مایه
عناوین یادداشتهای وبلاگ
فقط به خاطر خودت عناوین یادداشتها[27]

منظور کنترل نیروى شهوت و فرار از گناه خودارضایى چه باید کرد؟

 

1.  سعى کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد هر چه خالى‏تر باشد مطلوب است.
2. از پوشیدن لباس تنگ و چسبان بخصوص لباسهاى زیر تنگ جداً اجتناب کنید.

3. از نگاه کردن به مناظر و فیلم‏ها و تصاویر و مواضع جنسى و خوش آیند، از جنس مخالف و موافق خوددارى کنید و به محض مواجه شدن با این حالت چشمان خود را به زمین یا آسمان دوخته و در صورت مقدور ببندید.

4. از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسى و حتى شوخى‏هاى جنسى و تحریک کننده جداً پرهیز کنید و به بهانه ازدواج و مانند آن به سراغ این نوع کتب نروید و مطالعه آن را به زمانى نزدیک ازدواج بسپارید.

ادامه مطلب...

  
  

عواقب خود ارضایى و استمناء چیست؟

 البته عواقب سوء و پیامدهاى منفى و عملى این گناه جداى از آن که معصیت است، فراتر از آن است که بتوان آنها را برشمرد، بلکه فقط به چند مورد از آن اکتفا مى‏کنیم:

 1.  پیامدهاى جسمانى:

ضعف چشم و بینایى، تحلیل رفتن قواى جسمانى، عقیم شدن و ناتوانى در تولید مثل، پیرى زودرس، ضعف مفاصل، لرزش دست، زشتى چهره و از بین رفتن طراوت صورت.

2. پیامدهاى روحى و روانى:

ضعف حافظه و حواس‏پرتى، اضطراب، منزوى شدن و گوشه‏گیرى، افسردگى، بى‏نشاطى و لذت نبردن از زندگى، پرخاشگرى و بداخلاقى و تندخویى، کسالت دائمى، ضعف اراده.

3. عوارض اجتماعى:

ناسازگارى خانوادگى، بى‏میل شدن به همسر و ازدواج، ناتوانى در ارتباط با جنس مخالف و همسر، بى‏غیرت شدن، احساس طرد شدن، از بین رفتن عزت، پاکى، شرافت و جایگاه اجتماعى، دیر ازدواج کردن و لذت نبردن از زندگى مشترک.